Ofte stillede spørgsmål

Er jeg bundet i en periode?
Nej, du kan til enhver tid opsige dit abonnement fra dag til dag. Evt. forudbetalt beløb bliver refunderet.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du logger ind på din prind.-konto og trykker på ”Opsig aftale”.
Hvad sker der, hvis jeg opsiger min aftale?
Vi kontakter dig og aftaler nærmere ang. afhentning af printeren. Afhentning af printeren er inkl. i prisen.
Er der nogen uforudsete udgifter eller gebyrer, udover den månedlige betaling?
Nej, alt* er inkluderet. *Papir er dog ikke inkluderet. Installation (995 kr.) betales særskilt.
Kan prisen stige?
Nej, vi hverken hæver priserne eller netto prisindex-regulerer vores priser. Den pris, du takker ja til, er den pris, du betaler, så længe aftalen løber.
Er printerpapir med i prisen?
Nej. Printerpapir og strøm er de to ting, som ikke er med i prisen.
Hvor meget må jeg printe?
Der er en maks. fairuse-grænse på 2.500 udskrifter pr. måned
Er der forskel på, om jeg printer sort/hvid eller farve?
Nej, så længe du printer mindre end 2.500 udskrifter pr. måned, gør det ingen forskel.
Er der forskel på, om jeg printer tekst eller billeder?
Nej, så længe du printer mindre end 2.500 udskrifter pr. måned, gør det ingen forskel.
Hvad sker der, hvis jeg printer mere end 2.500 udskrifter pr. måned?
Hvis du i gennemsnit, over ét år, har printet mere end 2.500 udskrifter pr. måned (over 30.000 sider total på ét år), koster det 0,49 kr. pr. udskift, udover de 30.000 udskrifter, som er inkluderet i din aftale. Beløbet vil blive efterfaktureret.
Koster det ekstra at bruge scanneren?
Nej, det er inkluderet i prisen.
Hvem står for levering og installation af printeren?
Det gør vi – levering, installering og konfiguration af printeren koster 995 kr.
Hvem står for drift, vedligehold og evt. reparation af printeren?
Det gør vi – og det er inkluderet i prisen.
Hvem står for udskiftning af patroner?
Det gør vi – og det er inkluderet i prisen.
Hvad hvis printeren går i stykker?
Så kommer vi og reparerer den. Senest 24 timer (på hverdage) efter et problem er meldt, har vi enten repareret den eller udskiftet hele maskinen. Det er inkluderet i prisen.
Hvem ejer printeren?
Det gør vi.
Er printeren forsikret?
Da vi ejer printeren, er det også os, der forsikrer printeren.
Hæfter jeg for printeren?
Ja, i tilfælde af groft hærværk, manglende abonnementsbetaling, manglende udlevering af printeren ved f.eks. ophør af lejeaftale mv. vil du skulle erstatte printeren. Erstatningsværdien er 8.995 kr. + moms.
kontakt os

Fandt du ikke et svar på dit spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker en snak om, hvad vi kan gøre for dig.